theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Tuesday, January 19, 2010

kant0i...

1. Put your music player on shuffle.

2. Press forward for each question.

3. Use the song title as the answer to the question, even if it doesn't make sense.

4. No cheating D: It's not as fun if you cheat.


What does this year have in store for me?

-party in the usa-miley cyrus(party in a st0re??)
What's my love life like?

-jangan pernah berubah-st12(selalu je berubah..haha!)
What do I think when I get up in the morning?

-wait a minute-pussycat d0lls(bgun pagi p0wn ad tgu2 eh??)
What song will I dance to at my wedding?

-pensil besar-ben's bitches(gile indie r wedding aq..sume slh jj!!aish..bd0 je)


What do you want as a career?

-situasi-bunkface(pe pelik sgt ni??)


Your favorite saying?

-lagu kita-aizat(selalu ke aq sebut?haha!jiwang karat..ngeng)


Favourite place?

-just dance-lady gaga(apsal aq xdpt lgu ni utk wedding?aish)


What do you think of your parents?

-teleph0ne-lady gaga(eh?haha!yg pasti klu ad pape mmg aq tep0n parents =) )


Where would you go on a first date?

-the best of b0th w0rld-miley cyrus(h0h??)


Drug of choice?

-l0ve game-lady gaga(hak3!)


Describe yourself:

-l0ve s0ng-tayl0r swift(jiwang karat)


The song that best describes my school principal?

-p0ker face-lady gaga(haha!xbek2..ayahanda xp0ker face r..)


What is my state of mind like at the moment?

-hush hush-pussycat d0lls(pe nk hush ag?dh tgh mlm mmg senyap p0wn)


How will I die?

-the sh0w-lenka(aq mati kt sh0w ke?)


Your name is?

-don't matter-ak0n(dulik ap?)


How old are you?

-7 things-miley cyrus(7teen r sdap cket dgr..huhu)


I am labelled what?

-hell0-farah asyikin(pe mksdnye ni?)


Do you think you're messed up?

-pergi-aizat(juara lagu ni)


Your family thinks you are?

-welc0me t0 black parade-mcr(aq itam ke mksdnye??)


Friends think you are?

-jatuh cinta lagi-matta(k0wg sume jtuh cnte kt aq ke??haha!)


Teachers (past or present) think you are?

-ketulusan hati-anuar zain(waa..tulusnye zaima)


Strangers say to you:

-tercipta untukku-ungu feat r0ssa(klu btul ni..aish..bahaya la si0t)


Your mom:

-beautiful-eminem(mak mmg lawa..hehe..cam anaknye..ngee2)


People are:

-d0wn-jay sean feat lil wayne(n0 k0men)


Right now you are:

-te am0-rihanna(ha??ntah)


I wish I was:

-rev0lusi-bunkface(????)


Love is:

-fall f0r u-secondhand serenade(waa...stuju2)


You like:

-eh eh(n0thing else 2 say)-laldy gaga(ya la tu..)


Are you in a relationship?

-berdua lebih baik-acha(any k0men???)


If you've ever been in love, how was it?

-ap0l0gize-timbaland(yeah,i'm s0 s0rry u)


I want:

-invisible-tayl0r swift(s0 wanna d0 it)


I need:

-segalanye-sheila on 7(yeah!btul2..tamak t0l zaima..haha!)


It's Friday, I'm:

-deejay(tataw spe nyanyi..)


Music is:

-anything i'm n0t-lenka(lbey kurg la)


Freedom of speech?

-when i'm g0ne-simple plan(mksdnye ap ni?bile aq mati rmai wat ucapan ke??)

Aliens:
-sebelum cahaya-lett0(ntah)
this p0st title:
-kant0i-zee avi(aish..cm la aq wt pape)


kesimpulannye,

time:2.33am/20 jan

mood:buhsan yg amat

-hmm..merepek gak r result..
-lgu yg aq xtaw ad dlm mp3 aq bwu aq jmpe mlm ni..
-aish..ntah la..cm buang mse lak pp0st bnd ni..k0wg cube la sndr..

No comments: