theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Tuesday, January 11, 2011

oh,hai.saya mmg garang.

u guys see me smile,laugh,mad,hatred and in anger.but u guys never see me sad don't you?


and yet many people hate me for that reason.

maaf.
kepala saya besar,hati saya keras,mulut saya longkang.
saya tahu itu.
saya dah tahu lama dulu dari awak.

tapi,
walau mulut saya longkang,awak patut tahu juga wangi persahabatan saya.
walau hati saya keras,awak patut tahu juga lembutnya perhatian saya.
walau kepala saya besar,awak patut tahu juga kecilnya saya andai nak dibandingkan dengan awak.

awak,
awak,
awak semua jauh lebih baik daripada saya.
saya tahu itu.
dan ye,hati awak juga mengiyakan sejak pertama kali awak dengar saya membuka mulut.
saya ini siapa nak dibandingkan dengan awak?
saya bukan sesiapa.sesiapa juga tak pernah sedar akan diri saya.

saya memang cepat melenting.
saya memang cepat meradang.
jangan pandang saya kalau awak memang tak berniat untuk menerima kekurangan diri saya.



p silang s : hoi,aku PMS lah.jangan lah terasa sangat kena marah dengan aku hari ahad hari tu.pandang aku kat cafe tadi pun tak kan?taknak kawan lah tu.takpe.aku tahu aku salah.semua-semua nak cakap pasal mulut yg cakap lepas.ye aku tahu aku mmg garang.bila marah semua orang kena tempias. (tulah siapa suruh buat aku marah?kih kih kih)

8 comments:

Syafiq Kadiran said...

sgt sonok baca entri ko ni...terer btol ko karang ayat...

PMS tu mende a????pokemon ke??hahaha

iemaZAIMAH said...

syafiq kadiran,

Pre-mentrual syndrome.kau kene tau.senang nk buat preparation bile bini kau ada tande2 pms ni.bendera jepun nk dtglah kalau hangin tak baik tu.

cEro said...

jiwang!!!

iemaZAIMAH said...

cero,

hotak kau jiwang!ni untuk kawan doe.kawan.aku ulang,KAWAN :P

Iskandar Shah said...

bila adek dah karang, mmg cair la siot!
haha! btw, jgn la garng2 sgt eh. :)

iemaZAIMAH said...

abg alep buncit,
hoh,tak garang lah.tidak.dh mmg suara adik gtu lah.abg pun tau an?adik dlu ckp mcm mne.sekali suara tinggi sume org igt adik mengamuk -.-'

maCy said...

sengal. serious blog ni hidup lg? cis! ckpla! huhu

iemaZAIMAH said...

ohooo.macy marah.aiyak! :P