theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Friday, February 26, 2010

jahat ke aq ni?

time:5.50pm/26 feb

mood:thinking~

as u know...my fb email n password melekat terus kt laptop..so,my mum bile2 mase boleh log in jd aq..maka,sering juga beliau mnjadi aq di alam fb...

ouh..bkn ni yg aq nk cerita sbnrnya..cuma mungkin saling berkait..tidak banyak pun mungkin sikit..

aq xde mood nk menulis sbnrnya..tp tangan ni gatal nak menaip..

hmm..sebelum ni ad la seorang hamba Allah ni nak enter aq..kau taw ap tu enter?enter itu istilah utk ajak kapel..kt sekolah aq dulu selalu la gune perkataan tu..xtaw la korg gune ke x..

jd bermacam-macam la msg dan ucapan2 konon utk menarik hati aq..dan sememangnye aq xtertarik langsung..urgh..jgn benci aq..aq mmg cerewet..

setiap mase aq on9 fb si dia akan cuba memulakan chat dgn aq..tp malangnye si dia xtahu..yg berchatting dgnnye ialah ibuku..power kn mak aq?

smpi satu masa mak aq dh xmenyamar..tp terus ckp yg tu adalah mak kpd zaimah yg comel ni..namun si dia fikir aq sdg berlawak..huh,dye igt aq nk ke berlawak dgn dye?

selepas mak berkeras meyakinkan si dia bahawa mak yg sdg on9,lalu si dia berundur diri..

esoknya si dia on9 lg..bertanyakan ttg diriku yg sdg on9..yg si dia xtahu bahawa aq sdg tidur sbnrnya..fb aq je yg on9..

begitu juga hari seterusnya,walaupun mak memberi peluang kpd aq utk mbalas msgnya, aq tidak teringin langsung mbalasnya lalu membiarkan mak sahaja yg melayannya..

apa yg dibualkan?aq tidak tahu dan tak ingin tahu..ap yang aq tahu,selepas itu si dia tidak lagi menggangguku..

jd,jhtkah aq?

kesimpulannye,
-hari ni trase skema..
-rse tnsen dgn bnde bodoh ni yg berulang kali berlaku..
-eh,kau jgn risau klu nk msg ngan aq kt fb skg..sbb skg ni klu mak aq yg on9 mak aq appear offline sbb xnk kwn2 aq slh sangka..baikkn mak aq?aq je yg jht kn?

8 comments:

Billet-DOux said...

Bagi ak ko tak jaat, cuma ko cerewet.. aching! ok lah tu, ssah nak cari girl cam ko ne.. (wah, siap puji, ada adiah tak)

sayaBerd said...

ala ksian bdk tu
bls la weh.
ak tau ko ngah tggu ak.

wakaka...

iema_z said...

ouh billet..i love u lah!haha!

iema_z said...

tgu kau berd??oh yeah?oh yeah?sepak nk?

luvly mya said...

x jahat pown...ahaha..my mom slalu je cht ngn kawan2 bile die on my fb..huh

iema_z said...

kite same la gitu..

ZueRi said...

*thumbs up*

Waa... ak sendiri pon xbrani nak maen tinggal emel+password...

Ak rse.. xdela kejam ke ape. Kejam klu ko sengaje nak kenakan die... ape2pun lantak je la

iema_z said...

hehe..bior dye..pdn muke dye..