theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Monday, October 4, 2010

ini untuk engkau.baca lah.


we start our relationship on 28th June 2007.
we apart without reason.
oh!we lost contact on end of 2008.
the we get in contact again in 2009.
you said that you were waiting for me.
but then,i found out that u already have a girlfriend.
and recently,u trying hard for me.
saying that u want to enter the same university with me.
saying that u want to visit me at my place.
hey dude,cut that out.
still trying hard even u already have a new one.


............................................

kau bermuka-muka.
aku tak suka.
aku tak kisah walau kau punya kekasih berjuta.
aku cuma benci diri kau yg penuh dusta.
tolong hentikan lakonan murahan kau tika ini juga.
sebelum aku mula merangka dendam membara.

.........................................

weyh lelaki.cukup-cukup lah tu eh?
kau nak msuk U yg sama dgn aku,masuklah.
tapi jgn salahkan aku,kalau aku berpura-pura tidak mengenalimu.

20 comments:

alifah ilyana ♥ said...

tong gas !

Syafiq Kadiran said...

nice....cam lirik lagu....

iemaZAIMAH said...

lipop,
babi!gas tu lg hensem dr dye.

iemaZAIMAH said...

chuck,
syg oi.ni aku apa yg dlm otak aku skg.bkn lirik mahupun gurindam.

Syafiq Kadiran said...

siyes...cam boley wat lagu je...
xyh simpan dlm otak..buang je....wat srabot pale otak...

iemaZAIMAH said...

chuck,
tak simpan lah.
ni dh buang lah ni.
aku kan ad kau.
ngee~

jujur gile kot.haha!

Syafiq Kadiran said...

hohoho...mmg jujor habes...

iemaZAIMAH said...

chuck,
dah2.aku dh blushing dh ni.kah kah kah :D

zai said...

jumpa sis jgn plak bt2 tak kenal.

hee

luvly mya said...

cool beb.bla rhsia sume da tbongkar.heh

maCy said...

maCy ase entry ni utk ex maCy. hahaha

aleen adela akoo ^_* said...

haih,dramatik sungguh idop adek aku yg sorg nih.hu3

cEro said...

kalo pd dia ini satu permainan, ko join je...
join d game...

iemaZAIMAH said...

sis zai,
aww..mane boleh.adik knl akak adik ok ;)

iemaZAIMAH said...

mya,
i'm cool babe.till then.kite tgk lah siapa yg meratap di kemudian hari.

iemaZAIMAH said...

macy,
kalau nak pinjam,silakan. :)

iemaZAIMAH said...

sis aleen,
drama itulah hidup kite akak oi.kih kih kih ;P

iemaZAIMAH said...

cero,
i'm in and i'm ready to win :)

fndrocka said...

Peh..garang betul kau ye

iemaZAIMAH said...

fndrocka,
garang?haha!xlah.aku cuma menyampah je dgn bekas balak aku ni.berlakon lebih2 lak.buek.mual.