theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Thursday, September 2, 2010

eh,nakalnye awak ni

motif : aku-pun-tak-tau


give up?

tak mungkin.

slow down?

15% yes,but maybe unaccurate :)

compete?

let's the best girl win :)

if win?

te he he he **grin**

if lose?

i'm happy for both :')

the perfect ending?

undefined.

who is he?

LOADING.....

.......................

.......................

_._._._._

FAILED.



asyik-asyik fikir pasal dia.
memanglah kau angau.
kenapa kau suka dia?

kenapa kau tak nak kat orang lain?

kenapa dia?kenapa?

aku pun tak tahu.


........................................


hai,comel.
awak tau kan saya selalu fikirkan pasal awak?
awak tau tak saya ok je kalau awak bukan dgn saya.
saya gembira bila awak gembira.
saya dah cukup matang untuk lepaskan awak.
saya ada ramai kawan yang mampu buat saya gembira sebagaimana awak gembira kan saya :)
(if and only if,he could read this)



what ever happen between us,kita kawan sampai mati kan?

10 comments:

aleen adela akoo ^_* said...

penah dgr x cinta xsemestinye utk dmiliki?
wlopon agak geli sedikit,tp ianye sgtlah btol ye.wi3

cEro said...

beb, long way to go...
aim for the best in time,
not the fast in time..
if u know what i mean...

ghai. said...

cinta itu luas. :)


*sejak bila aku pandai cinta2 ni.

UMAIRAH RAMLI said...

igt doa tue penting..:)

Amalina E Azmi said...

kalau ade jodoh, x kemana. akak owes doakan yg t'baik utk iema :)

iemaZAIMAH said...

thx for the support :)

xtaw dh nk reply ape..haha!

maCy said...

entry ni macam utk saye. eh.. haha

iemaZAIMAH said...

haha!mybe :)

J. Love said...

bak email dia gua emailkan. confirm dia baca. pastu kalau lu orang kawen, dapat anak, kalau perempuan, kena letak nama gua.

deal?

iemaZAIMAH said...

AHAHAHAHAHAHA!

nme lu ape?nnt wa pk :)