theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Tuesday, August 31, 2010

scared



##this post IS NOT RELATED TO MY LATEST EX BOYFIE :)


idiot,i'm spelled by your charms...AGAIN.



a : babe,i've a problem.

b :what is it?
a :seems like i fell for him back.
b :then,it's good..he's the one u like all this while.
a :but then i'm scared.
b :scared of what,friend?
a :i'm scared to FALL IN LOVE WITH HIM AGAIN

...............................................



aku tak pandai nak menghurai,
aku tak bijak nak menterjemah,
aku tak mahir nak memperjelas,
tapi sekarang,
aku sangat takut,
takut akan perasaan yang bakal datang,
aku takut mungkin,ye, mungkin,
kali ini aku tidak dapat bertahan seperti sebelum ini.




halang aku andai kau mampu








my idiot,my idiot,my idiot,all this while i'm not forgetting u at all.I FAILED.






10 comments:

alifah ilyana ♥ said...

ah ko .

prcaya dry cndry at first place baby !
aduyy . ny la msalah org cpt matang
sbok nk bercinta :PP

tgok dlu k pe yg bakal trjadi pas nyh . then , u urself decide . oke

iemaZAIMAH said...

cpt matang ye?
kau nak mati ke ape makcik?
o0o0o0..pndai ckp org..
xmo tlong kau lg lps ni!
buwekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!

cEro said...

just ahang in there, girl...

alifah ilyana ♥ said...

haha . yew la .cpew la ak ko nk tolong . ak masih muda . xcpat mtg :PP

iemaZAIMAH said...

cero,
i wud rather hang up myslef ouh if it keeps getting me hurt..

ok,aku tipu :P

lipop,
eleeee....kau tgk lh nnt..when dat day comes,u'd find me :)

J. Love said...

ape barang gi balik kat ex lu. tak superwoman langsung. banyak lagi lelaki baik kaya raya kat dunia ni. yang macam tu gak lu gi amik balik. tak cool ah lu.


PS: ha, rasa nak balik lagi kat dia ke?

luvly mya said...

mr idiot mana pulak ni yang..hehe ;)

Ajie Mohd Tahir said...

serious ni?

iemaZAIMAH said...

jlove,
nooo...ini tidak related sama itu mangkuk hayunnnnn..

mya,
the same old one :)

ajie,
si ri us :)

Amalina E Azmi said...

sy x mampu menghalang :P