theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Sunday, August 22, 2010

hey wan nurhidayah!

sampai hati kau rampas dia dari aku?
mcm ni ke kawan?
aku ingatkan kau baik sangat.
rupenye ini niat kau ye?
urgh!aku benci kau!
kau bukan tak tau dh lame aku suke kt dia kan?
kenapa kau sanggup buat aku mcm ni?
kenapa?

ok,takpe!


onew,i've to let u go baby..amek lah dia, dayah oi..gwa bahagia dgn teamin gwa ;P

AHAHAHAHAHAHAHHAA!dayah!jonghyun kau nak campak mane???

teamin,jangan sampai awak pun dirampas dye ye..huhuhu :)


*melt*



sorry dayah
sebab guna nama kau,
maafkan saya Wan Nurhidayah binti Wan Mohamad Razali
(bayangkan muka comel aku ketika kau membaca)




ok,main point aku actually,

aku suka sangat lagu ni!!!!!!



kalau aku ad boyfie sehensem onew or teamin,aku simpan dye dlm umah tak bagi orang lain tengok..hik hik hik


**amaran untuk umairah ramli : hamidi zulkifli jangan berani awak usik!hik hik hik**

18 comments:

UMAIRAH RAMLI said...

hahahaha..kesengalan melanda korang..so,boleh bgi midi kt ak la kan???hahahaha

iemaZAIMAH said...

OMG!umairah!dont u dare to touch my hamidi zulkifli!dont dont n dont!

klu kau wat jgk aku hntr saw kt kau..hik hik hik

UMAIRAH RAMLI said...

ak x pernah takut itu semua..:)
setakat saw???hahaha...

iemaZAIMAH said...

blah r..final destination pun kau dh ttup mate..hak3!

no no no!the expendable pun kau dh ttup mate!AHAHAHAHAHAHAHAHA!

UMAIRAH RAMLI said...

just saje2 je tue..hahahaha
mls la nak tgk bende2 silly mcm tue..:) *muke bangga

iemaZAIMAH said...

AHAHAHAHHAAHHAHAHA!xleyh blah la umai!
ok!esok aku bwk laptop,kite tgk saw3 ok???

alifah ilyana ♥ said...

klu ko de bf encem cm teamin bkn ko xksi dy kluar
dgn ko ko skaly xkuar
dduk diam jew dlm bilik 24/7

aleen adela akoo ^_* said...

erk,ahkaka xmo masok campor.korang setel kat luar sudahla ye.wiii

White Bird said...

gelemar gitu nama kawan lu

fahimahfauzi said...

HAHAHAHA..aku nak mamat tuh! aku NAK!!!!!! (jerit2 kat tingkap bilik spy ko dgr)

fahimahfauzi said...

HAHAHAHA..aku nak mamat tuh! aku NAK!!!!!! (jerit2 kat tingkap bilik spy ko dgr)

Frodo Baggins said...

muka cam agness monica


>>___<<

iemaZAIMAH said...

lipop,
yg itu kes apabila kami sudah berkahwin..hik hik hik

sis aleen,
ahaahahahaha!dh,dh setel dh :P

iemaZAIMAH said...

wb,
kwn aku name2 dyeorg mmg glamer..ahahhaha!

pemoh,
kau asal nk berebut ngan aku??kn umai dh pass anil kapoor dye kt kau ;P

frodo,
muke aku ke muke pkwe aku?hik hik hik

J. Love said...

err gambar tu - aduhh takde yang lebih 'lelaki' ke weh? confuse sial gua laki ke perempuan!

iemaZAIMAH said...

AHAHAHAHAHAHAAHAHHAA!wa mnt yg jambu2 lah..hik hik hik ;P

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

lama lama basi dan karat oooi jangan simoan

iemaZAIMAH said...

xpe..karat2 pun wa sayang bhai :))