theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Wednesday, August 25, 2010

find the limit of iman approaches zero

cepatlah maghrib..uhuk3


now : 5.00 pm

condition of stomach : worse than before

mood : thirsty plus hungry

hope : period comes earlier ,nanti boleh makan ;)

temptation : food for 'buka' and one whole box of rose flavoured soya (cold one)

action : sleep la weyh!kalau tak ,iman kau makin lah nipis

footnote to myself : sedar diri boleh?umur kau 18 bukan 8..mane lagi 10 tahun kau tu?



masa inilah baru kau faham perasaan orang yg tiada berduit walau untuk sesuap nasi di luar sana.


recent update on 8.oopm : dah buka..alhamdulillah..burrp.opss :))

6 comments:

Ajie Mohd Tahir said...

hahaha..zaima xagak.saba wey,saba.

hiro said...

hee..bnyk cuti pun xthan ag?

luvly mya said...

haha,lapar sangat ke tu.kih3

White Bird said...

hamboi2 lu ni.. umur dah 18 tahun rupanya.. ingatkan 8 bulan td =)

aleen adela akoo ^_* said...

itu xpela lagi.klo rase mcm nak "cuci" idong yg amat sgt camane nih?hu3

zai said...

mak cikk kamo dah 18 lol..lagi 2thn 20..lagi 5 thn..23..dah boleh kawen.
ni camner nak ajar anak tahan nafsu nehh