theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Saturday, August 21, 2010

telinga tertutup mulut terbuka

rupa mulut aku ada lah sikit mcm ni..HOT kan?hik hik hik


cakap apa sahaja kau mahu,
laung apa sahaja kau rasa,
tempik apa sahaja kau fikir,
aku tidak sedikit pun terusik,
kerna telinga ku tertutup rapi
dan mulut ku pula berapi.

...................................................................................

have you ever encounter a situation where you did nothing wrong but the blame was put on you?
or maybe,where your every little action brings bad-ass-mouth talking behind you?
or maybe,when you hold with your stand and others start to curse you?

well,i did..how about you?

dan selalunya bila aku hadapi situasi mcm di atas,orang-orang yang 'mulut busuk' tu tak berani nak kutuk lama-lama...sebab mulut aku lagi busuk daripada mulut dyeorang!AHAHAHAHAAHAHAHA!



.
.
.
.
.
.



ok,idea aku dah berlari-lari meninggalkan aku...isi penting ada tapi ayat penyokong dah hilang..jadi,sehingga kita berjumpa lagi,


adios amigos,wa nak berambos.


agak-agak kan apa eh cerita yang korang nak sangat aku dedahkan???








10 comments:

aleen adela akoo ^_* said...

urghh!!ahkak adela emo skejap psl nih.siyes bley bwat org down.tp skejap je jugak.sbb medium meluah rase lg loud dr die.yess!hu3

Kie-yu said...

adalah tu maknusia yg kaco ko eh dek
wat derk aje
lelama diam la molot busuk dorang tuh
pahala bsabar bnyk tau!

zai said...

tolong dedah siapa scandal terbaru eima.hahah

alifah ilyana ♥ said...

tolong dedah saiz pinggang , dada ,pingul terbaru anda ! pasti hot !

maCy said...

mulut tutup, telinga tutup.. baik kan? ;p

tweety suwitt said...

tak salah kot mulut berapi.

kadang ada orang, dengan api ja baru dia paham.

iemaZAIMAH said...

sis aleen,
hahahahaha!taw2..hr tu ad bce akk mrh2..sbr ye kak..hik :P

sis kieyu,
skg ni?xde yg kcau pun..ni dh xde idea nk post ape..hik hik hik

sis zai,
jap.pikir jap..esok org reveal..hik100000x

iemaZAIMAH said...

pop,
lu nk mati pe?

macy,
i xmmpu lh yunk..sume tertutup i jd xkeruan..hehe~

tweety,
yup2..sometimes we need to do that..sbb kdg2 org ni klu kite diam dye ckp kite kalah..

Rina (◕‿◕)✿ said...

ape ni ape ni? hehe kecoh je

iemaZAIMAH said...

hehe...xde ape xde ape..ni post org yg dh xde idea