theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Sunday, August 1, 2010

sakit

hati itu bukan untuk disakiti


persoalan untuk kamu,
andai benar menyayangi,
mengapa harus hati dia diperlakukan sebegitu rupa?
mayanya mungkin dia bukan kekasih kamu,
namun realitinya,kamu dia yang punya,
luaran mungkin dia menidakkan,
namun hatinya sekuat pasti membentak hiba,
perbetulkanlah apa yang kurang itu sebelum terlambat,
itupun andai kamu benar-benar mahukan dia.


.......END.......

sorry,this is not my story..dah beberapa hari tak update,sbb takde apa-apa untuk diceritakan..

this post specially for someone,


hey,tak baik buat dia mcm tu..kau yg pergi ke arah dia,dan kau yg tinggalkan dia?tidakkah itu kejam??


8 comments:

syamsulfitri said...

dan aku tahu cerita siapakah ini.

iemaZAIMAH said...

mne kau korek cite lak ni sam?

maCy said...

laki mmg kejam..no offense..haha

iemaZAIMAH said...

haha!perempuan pun same je syg oii

tweety suwitt said...

so, u put the blame on me lah?

iemaZAIMAH said...

eyh...slh lah syg oi..act,this entry khas for dat guy..dedicated for u..u slh fhm ni yunk oi..

bukan penggoda said...

hailaaaa.....

mmg begitu hidup ni. mane ada yg kekal abadi. pasti ada yg dtg. pasti jua ada yg pegi.

sobsssss. T___T

ehh. slmt brpose! :)

iemaZAIMAH said...

bkn ape..klu dh kejar pnt2,knp nk lepas dgn mudah?unfair rite??

selamat berpuasa juga awak!