theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Tuesday, August 10, 2010

dear perut,please be nice :)

kami buat havoc di atas kellie's castle :)

puasa!puasa!puasa!

oh ku rindu suasana berpuasa di asrama!

dulu kita berbuka beramai-ramai(akulah yg paling laju!)
kita bersahur beramai-ramai (aku bgun lah pulak???)
kita pergi ke bazaar beramai-ramai(makanan aku lah plg banyak)
kita terawih beramai-ramai (aku lah yg plg awal siap)
kite moreh beramai-ramai (aku lah org paling depan)
rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :')

kawan-kawan,


i miss u!


7 comments:

luvly mya said...

BESTNYE GAMBA tu..
rindu kan puasa zaman sekolah :(

alifah ilyana ♥ said...

i pown rindu yunk !
engt x , mse buka .mknn wajib kita ialah organ dlmn ayam ! haha
pedal lah hati lah .tapapew .byk mkn
hah ! bontot ayam jgn d lpakn :))

White Bird said...

ketip posing korang beb.. suka la

zai said...

cun ahh bt 92' tu...

selamat puasa iema, jum buka puasa sekali.huhuuu

maCy said...

best2..huhu

iemaZAIMAH said...

mya,
kn?kn?rndu sekolah sgt :(

lipop,
tongkeng!AHAHAHAHAHAHA!superb!

wb,
hehehehehe..ni taun lps punye gmbr ni..hik3

iemaZAIMAH said...

sis zai,
jum jum jum jum..jum lah kite buka sama2 akak ;)

macy,
jom macy join ima n sis zai! ;)