theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Thursday, August 5, 2010

dan hati pun pudar



kau buat hal lagi ye?
kau betul mahu aku pergi?
kau dah tak suka aku kah?
kau dah ada orang lain eh?
kau nak tinggalkan aku dah?
kau dah mula membenci aku?

tak apa,
aku punya mereka,
yang mampu mendukung aku walau aku tersungkur berkali dan lagi.

sahabat,
kaulah yang terbaik! :)



and that's why i hate that so-called serious relationship



kalau hati sudah pudar lebih baik suarakan dari menyeksa,
kau tahu tak aku sedang terseksa menunggu kau dalam sepi?

6 comments:

bulatkocik said...

yup...sahabat slalu ader dbelakang..tp susah nk cari sahabat yg benar2 mmahami...;)

iemaZAIMAH said...

sy dh jumpa..awak dah?

Aleen Aiden said...

err..ahkak temasok golongan mane?keh3

iemaZAIMAH said...

ahahahahaha!ad ke golongan kt sni kak oi??adik pun xnmpk lh golongan mne yg akak cakapkan ni..

Anonymous said...

baik pilih raksaksa dari org cmtu~

iemaZAIMAH said...

ahahahaha!sorry yunk..ni false alarm..sorry2..xde bnde pun act..