theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Tuesday, August 17, 2010

dalam hujan kita berlari-lari



hey,it's raining!
great isn't it???think again my dear...

last few days,saya tekad meredah hujan lebat untuk pergi berbuka..bagi saya perut lebih penting berbanding guruh di langit..berbekalkan payung,hujan yg lebat saya harungi bersama wan nurhidayah..romantik huh?

results from my action,
-saya basah lencun walau saya berpayung!
-seluruh jeans kuyup!
-most of my baju basah!
-and the worst part is,hey u driving the white car!


"tak nampak ke orang tgh jalan hah???habis baju aku basah kena lopak yg kau langgar "

mahu lagi cerita basah?


hari ini,kelas tutorial habis pukul 6.00 petang.
hey!guess what?
hujan lebat!!!!!
nak lagi menarik?
saya tidak bawa payung..saya ulang,saya tak bawa payung..maksudnye tiada payung sebagai pelindung..

oh ye,
by the way,kalau awak nampak perempuan berbaju kurung biru berlari di dalam hujan bersama 4 orang lagi rakan petang tadi,itulah saya..ayu bukan? :)

boleh bayangkan tak?berbaju kurung,meredah hujan tanpa payung?boleh?anggun meredah hujan..terima kasih -_-"

hujan,awak memang sayang saya bukan?terima kasih..itu pengalaman basah yang tak mungkin saya lupakan (ayat yg bodoh..ye,aku tau)



esok?payung awal-awal wa dah sumbat dlm beg kuliah!



slot selingan : waktu berbuka tadi,air gwa msuk tahi cicak!durjana lu cicak!potong selera gwa nk berbuka!

8 comments:

White Bird said...

kesian hang iema kena simbah lopak air..

org tu sama mcm cicak dasar tak sekolah =)

Anonymous said...

wanita yg ditimpa hujan lebih ayu daripd wanita berpayung...serius.

iemaZAIMAH said...

wb,
ahahahahaahahahahahaha!org tu wa ok lg..sbb mmg dh bsh dh mse tu..tp cicak tu mmg durjana!

fndrocka,
aww!ayunye i :P

eatyu said...

len kali cari bf. tumpang kete. baru lebih ayu.

Aleen Aiden said...

ahkak pon penah kene.tgh jln2 kat tepi jln skali kete langgar lopak abes kene baju.cibet btol...hu3

iemaZAIMAH said...

luke,
err...mslhnye bf yg ad kete xnk kt wa lah -_-"

sis aleen,
nseb kita serupa -_-"

AJIE said...

hehe..zaima,sory la.aku xley tahan gelak tyme bce psl air buatan cicak trsebut,,hahaha..

iemaZAIMAH said...

tutttttt doe cicak tu!sampah tul..haish..menyirap drh wa