theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Sunday, August 29, 2010

you are so pathetic

eiii...tolonglah..kau lah ex aku yg paling menyedihkan..kau ingat aku nak ke stalk kau tiap hari??


only a few hours after u left me,

my fb already had been removed from your friend list?

AHAHAHHAAHHAAHAHA!

weyh.kau LOSER :)
.........................................................................


siapa dah beli baju raya?

angkat tangan!
saya!saya!saya!


i bought 2 baju raya yesterday at The Mines..one of it,errr...mmg mcm baju nikah kot..mummy cakap,"nanti raya terus nikah je lah senang"


-______-"



perbualan ibu dan anak persis perbualan bersama rakan -_-"
(klik untuk imej yg lebih JELAS)


btw,mummy cakap,saya ad lagi 4-5 pasang baju raya yg telah beliau tempahkan untuk saya..total up,saya mempunyai 6 pasang baju raya..hik hik hik :))









TODAY,29Aug2010 :)

smile :)


awak,

awak yang tengok movie dengan saya dekat TGV tadi,
awak nampak comel mase tutup muke awak tadi :))

movie : The Descent : Part2
seat number : F12 and F13




little spark could live a fire :)

14 comments:

Ajie Mohd Tahir said...

haha..raye ni aku cuti semiggu.jgn lupe jmput.keh3

Syafiq Kadiran said...

lame xmasok sini....HOHOI!!!!

banyak tol baju rayer...aku nyer 1 je...len gune taon lepas nyer...

alifah ilyana ♥ said...

tadi kan...tadi kan...tadi kan...ade org tutup muke mase tgk movie :)

tweety suwitt said...

i stalked 5 kali ja on my ex.. was that ok?? hee...

sekarang tak buat dah.. baik cari orang baru daripada tengok2 yang lama.. betul tak? :)

fndrocka said...

6 pasang bju raya memg tak beragak...macam artis! aku sepasang pun belum ada

cEro said...

pergi mines tak kabo awal2...
hahaha...

Yatre Hayati said...

cool la mak awak!!! hahaha..mak kita takde fesbuk la..

White Bird said...

close betul dgn mak ek.. bagus-bagus

aleen adela akoo ^_* said...

wah,agak terlmapau d ctu ye..hu3

luvly mya said...

pehh,sembang ngan mak camtu.terbaik

nak baju raya sepasang.org atde baju raya ag arr ;(

iemaZAIMAH said...

ajie,
ok!aq hntr helikopter!kau jgn xnaik pulak!

chuck,
eyh..beselah..kau xtaw ke syg kau ni artis??kau nk suh aq belikan bju rye ke syg oi?

lipop,
iye2..dye nmpk comellll sgt!

tweety,
yeah baby!yg lme hanya utk dikenang..

fndrocka,
belilah,belilah,belilah!

iemaZAIMAH said...

cero,
kau yg xgtawwwwwwwwwwwwwwww...xnk kwn!:P

sis yatre,
mak sy mmg cool!hik hik hik

sis wb,
yup..coz iema sorg je..xde adik bradik :)

sis aleen,
ape?Ape?ape? (buat2 ttaw) :))

mya,
hahahhahaha!org dgn mak mmg mcm tu lh..

bju rye ye??mak u dh tempahkan lah..u je xtaw mya oi..

fahimahfauzi said...

HAHAHHAHAHHA..babe! aku ske gmbor baby tuh! cute glerrr!

iemaZAIMAH said...

pemoh,
baby tu anak aku :)