theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Tuesday, May 25, 2010

takziah =|

it's a short update!

JPJ : KANDAS (lagi)

ahahahhahahaha!dah la...penat gelak..malas dh nak fikir...melayang lagi la duit mcm ni..baik buat makan seyh (makan je keje kau zaimah)

ape lagi eh?dah la..itu je..

pesanan ringkas : weyh,dah bace text r..tu pun kalau nak baik balik r...kalau r..i know i ain't special for u =)

END.

#berd!JPJ tu tak makan duit kopi r!dye nak duit jordan kot =P






no no no...this is not the entry for today...it's down here =)

6 comments:

Syafiq Kadiran said...

adeh...kecian lak...tapi rasa nak gelak aku lagi kuat....wakakaka...jpj tu suke ko kot...lagi 8x jumpe baru dia bagi pas...wakakaka

iema_z said...

chuckkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!aku benci kau!pale otak kau la..

klu JPJ tu kau,aku sndr yg wat aku fail taw..ahahahahah!

Yatre Hayati said...

hahaha...nape...gagal lagi ker?? tape2.alexender graham bell pown cuba byk2 kalo sebelum jumpa tepon..ngeee

iema_z said...

ahahahahahahaha!akak..saya bukan alexander graham bell...

Ibrahim Jamaluddin said...

zaima..aq 22 ni retest..doakan aq..hehe..:)

iemaZAIMAH said...

wo0h!gudluck!