theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Monday, June 14, 2010

#2 ini sekali lagi bukan novel cinta leleh


F:female M:male

F :u..if and only if,someday i'll stop remind u to have ur meal,wishing u morning and night,giving u kisses..will u find me?
M :no..coz i know u had find someone better than me..u dah happy..why should i interfere?
F :don't u feel sad?
M :a bit rindu..silap..banyak kot rindu i nnti


khayalan awangan sangatlah indah,
indah bertambah andai realiti,
jiwang karat tak boleh blah,
kalau tak suke boleh pergi mati.
(ini pantun,bukan lirik lagu mahupun gurindam seloka)


**tamat khayalan**


err...sekali sekala nak bermanja..apa salahnya kan?
sekali sekala sembunyikan kekerasan..apa salahnya kan?
sekali sekala menghamparkan kelembutan..apa salahnya kan?
sudah jemu dibilang kasar,sudah jemu dipanggil ganas..
aku masih punya hati yg lembut walau luaran aku keras..
aku masih punya jiwa yg manja walau tutur aku lancang..
ingat ya,aku masih seorang perempuan =)

END.

#ehehehe..jgn kau panggil aku minah jiwang pulak lepas ni..wa lempang lu sedas dua nnt..AHAHAHA!

---ini part 1,kalau mahu, boleh jenguk =)

18 comments:

Kie-yu said...

Adeh~

last2 tu ada gak unsur2 ganaz
takot maks!
baru nk feeling2
hee..

nice entry ^__^

princeduyong said...

hai minah jiwang... :)

iemaZAIMAH said...

sis kie-yu,
hehe..alalala..abaikan je yg ganas tu kak..i malu la org ckp i jiwang..ahakz~

princeduyong,
ehem2..10 ribu mne?

princeduyong said...

oooo...cukup ke 10 ribu tu... serba satu ke ape..? :P

iemaZAIMAH said...

aahahahahaha!tak cukup laa..

princeduyong said...

wah tak cukup lagi...ermm up lagi sengget...cukup? 1001 haha...

iemaZAIMAH said...

mcm 1001 malam je..ahahaha!kedekut la awk..

princeduyong said...

haha... nanti aaa slow talk ngan pak zulkarnain camne...dia mesti setuju tu... :P

iemaZAIMAH said...

ahaha!amboi..trus ke bapak eh?ngan anak xmo tnye dlu nak ke xnk..ahaaha!

princeduyong said...

haha...anak mesti ikut cakap bapak...nanti jadi anak derhaka... :P

iemaZAIMAH said...

uish..pndai eh atur strategi..ish3

princeduyong said...

opss...stop ar merapu hehe... anyway nanti goodluck for tomorrow ok... deliver ur best there... :)

Qid said...

minah jiwang tak rock ah.
mau panggil kau,PONDAN.
wei pondan!
muahahaa :D

Frodo Baggins said...

panggil lu minah lentox! kah2
ganas cam jebon pun ttp gadis dlm hati


weeeek!!


wakakakakka


>>___<<

pop said...

pale hotak jiwang

iemaZAIMAH said...

princeduyong,
hehe..dh2..dh stop dh =)

qid,
lu jgn..wa bakar turtle lu nnt!!!

frodo,
ah lu..lu belum tgk wa punye manje..mse tu jebon pun cair doe

pop,
jiwang kah?AHAHAHAHAHA!

Yatre Hayati said...

i miss my future ex boyfriend...iema carikkan akak boyfriend la...

Amalina E Azmi said...

suke pantun tu! yea yeaarghh! ganas tapi ayu dan berhati lembut. hm bukan sng nak ade character cmtu an..hek2..sweet ouh iema...

ye btol, walau cmna pn perempuan tu, hati dia masih lembut kan. kasar cmna pon, hati ttp baik... :D