theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Wednesday, June 2, 2010

KEMPEN KAMI BLOGGER PICISAN MENENTANG KEKEJAMAN ISRAEL!!


maaf kerna ku tidak bisa menghurai apa-apa mengenai hal ini..hanya sokongan dan doa sahaja yang mampu ku hulurkan..bukan tidak mahu tetapi biarlah mereka yg lebih berilmu menghurainya dengan lebih lanjut..biarkan insan yg kerdil ini mendukung teguh niat suci mereka..hanya doa insan biasa sahaja yg mampu ku hulurkan bagi mengiringi perjuangan ini

maaf..sedikit skema..andai anda menyokong,klik logo itu(yg atas sana tu weyh) untuk penerangan yg lebih lanjut =)

TAMAT.

#aku dah join weyh!kau bile lagi??

10 comments:

zai said...

belum join!!!

iemaZAIMAH said...

jom lah join sis!

princeduyong said...

sokong sokong.....wajib sokong...

arifadela said...

jom ramai2...
tp mcm mn nak join???

iemaZAIMAH said...

klik la logo yg atas sne tu..nnt ad maklumat selebihnye =)

Frodo Baggins said...

yeahhhh ... hanjengz israel!
big hugs!!! kita buat ikut cara kita
x kesah le camner pun
yg penting hati ((Sambil pgg dada))


>>___<<



((Burn in hell you damn jewish!!!))

iemaZAIMAH said...

lu nk peluk gua frodo???

maCy said...

zai : join ar! hehe

ima, thanks join :D

Farid said...

terima kasih kerana sudi membantu kempen kami :)

iemaZAIMAH said...

saya manusia juga =)