theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Sunday, June 6, 2010

Ya Allah..


time:1.00am/7 june

mood:masyaAllah

sile terkejut..zaimah malam ini tidak mencarut atau memaki

aku nak nak nak nak nak sangat update blog

tapi line internet sangat sangat sangat astarghfirullahalazim

aku dah tak boleh ckp ape dah..kecewa la weyh!

dah!esok aku bayar bil broadband..cilaka lu maxis! (opss...abaikan..abaikan..tolonglah abaikan)

END.

#hari rabu ad double date dgn Mamat & Arep lagi..hiro yuyunk,boleh tak i g??u ksh tak lalink?

**line streamyx ade..tp aku dh malas..adoii..nnt la aku update ye..jgn rndu2 taw..aww! ;P

18 comments:

-telOrDibAsuh- said...

nak mencarut g blog telor hehe

iemaZAIMAH said...

xnakkkkkkkkkkkkkkkkk...i dh insaf u!ahahaha!

Amir Syahir said...

ok..i bagi...nanti ari kamis sampai kamis balik u kene berkepit dgn i ja..haha

mxs memang mahai..kwn gua kena.

Artzlizan said...

ye ke mahal...murah je rasanya...

iemaZAIMAH said...

hiro yuyunk,
u bg eh?ouh..ok2..i dgn u je lps ni..ahaha!
maxis xmahal la..kwn lu kne tipu tu


princeduyong,
btul2..xmahal pun kn?kn?hehe

Amir Syahir said...

emm..enjoy lerrr sepuas..nanti kena belajar pulak....hehe

iemaZAIMAH said...

hiro yuyunk,
haaa..tu lah..tu yg cm xredy tu..hehe =)

Mr. Asada said...

hahahaha.. *dapat gelak je*

apesal seolah2 broadband malaysia sangat2lah teruk?

iemaZAIMAH said...

ntah la..ntah..sy pun tataw wahai org mesir =P

Ibrahim Jamaluddin said...

same lar..broadbnd wat hal..:(

Anonymous said...

hiro yuyunk..aww~ lalala

Amir Syahir said...

hehe..macy...pekene gue..

iemaZAIMAH said...

ayem,
berukbandmmg cmtu kn yem?tuutt arh broadband..huhu

macy,
aww macy aww..ahahaha!

hiro,
hahha!kn macy dh bising..huhu

khaulah said...

eh.eh.u nk dting ngan spe?? no.no i tak kasi!! i , u nk cmpak mne??



hahahah!

iemaZAIMAH said...

nawal ngeng,
u dh kt intec u blaja la sorg2 sne..buekkkkk!!hahahaha!

Syue said...

taknak mencarut, good ^^.

Razman said...

mencarut jelah. FUCK! ok, balik kepada topik asal. aku pkai maxis, dh lebih usage pn elok je xde prob.

iemaZAIMAH said...

syue,
baik kn sy?

razman,
setan2 mcm kau la yg ptut dihapuskan..
broadband wa sdh elok ma..tu propa je lebih