theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Monday, June 14, 2010

#1 ini bukan novel cinta leleh


F: female M:male

F :u..i nak ur bio..dah lame nak mintak tp asyik tak sempat je..i want ur fullname,ur birthday,sibs n place...boleh?
M :erk?(nama dia),(umur dia),i anak sulong,ad 2 adik laki
F :birthdate?
M :24. 8
F :lame lg la..hehe..birthday ur wife bile?
M :wife?
F :yelah..wife u la..
M :err..mase bile i kawen?
F :huh..igt ni..birthday ur wife 9th April
M :hehe..happy belated bday syg

ini bukan filem romantis,
ini bukan novel cinta,
ini juga mungkin bukan realiti,
jangan tertipu dengan sms romantis kami,
AHAHAHAHAHAHAHA!


**tamat mainan khayalan**


saya nak bagi pesan,

awak,jangan mainkan perasaan orang..nanti orang mainkan perasaan awk
awak,awak tau karma itu apa?kalau tak tau, awak boleh google
awak,awak dah hancurkan khayalan saya..nnti akan ada org hancurkan realiti awak
awak,saya tak simpan dendam,saya cuma terluka sikit je
awak,saya harap awak sedar yg awak dah buat jiwa saya kacau
awak,jangan datang lagi ye dgn harapan palsu awak tu
awak,saya dah temu bahagia saya yg baru,awak jangan kacau ye
awak,selamat tinggal, saya harus pergi dari khayalan lalu

END.

#err...apa motif?aku pun tak pasti...boleh kau tolong jelaskan?aku bayar singget nnt =P

10 comments:

Qid said...

hehehehehe.
birthday qid 26 jan.
tima kasih :)

iemaZAIMAH said...

lari tajuk la bhai!xromantik shiak lu!

Kie-yu said...

to: awak
paham ke tak?
jgn wat2 xphm pulaks =p

hee
dialog tuh best!

princeduyong said...

waaa....best dialog tu...nak ciplak leh..?

iemaZAIMAH said...

kie-yu,
dgr tu awak..kan akak dh sound tu..hik2

dialog tu?hehehhe..thx =)

princeduyong,
boleh2..singget mai sini =P

princeduyong said...

singget je...? 10 ribu leh..?

iemaZAIMAH said...

hehe..btul mau kasi??

luvly mya said...

Sweet la syg..haha.rindu..nak blogging xley..intenet cnncti0n kt umah xde..nak fb xley..kne block..sob3..luah prasaan kt sni jap..kem slm sume eh..hehehe

iemaZAIMAH said...

mya my baby =P
sweet eh?ahahaha!
beb,xpe2..nnt blek umah u pulun update byk2 okeyh syg..
rndu kt u taw..hik3

Amalina E Azmi said...

awak, tampar je dia kalau dia dtg lagi. ahaks.

x suke laki mulut manis. talk is cheap baby. talk is cheap *tetibe je*