theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Friday, June 4, 2010

hmm?

time:7.20pm/4 june

mood:hmmm

maaf maaf maaf maaf

saya terlalu penat untuk update..saya juga terlalu kecewa untuk update..maaf ye kawan2

saya belum tidur dari malam tadi..kasihanilah saya..

hari ini juga handphone saya rosak..kecewanya saya..

saya kecewa juga bile saya mendapati orang yg saya sukai tidak seperti dulu..terlukanya saya

malam tadi ada orang cakap sy hotstuff sbb keluar dgn kawan handsome2..maaf2..saya tak HOT..kalau HOT mesti sudah ada pakwe..tetapi mak saya cakap macam ini tadi,


"budak HOT mmg selalunye takde pakwe"


jadi,saya tak HOTTTTTTTTTTTTTTTT...saya nak pakwe lah! (ini bukti aku bukan lesbian seperti yang apeng katakan,..oh,acid juga)

END.

#bapak gedik shial zaimah!!!sorry2..entry mencari publisiti mungkin..huh..aku betul2 penat =|

8 comments:

Qid said...

isk.sedih.
Im tade pakwe an?
"budak HOT mmg selalunye takde pakwe"

meaning that Im hotttt lahhh ! :DD

iemaZAIMAH said...

tak2..saya tak panas..uhuk2 =(

Qid said...

haha,ala ala.lek bro.
chill.
bile la nk msok uniten nii.
i wanna chill u everytime u down ouhh
make it faster !

iemaZAIMAH said...

ahahaha!bro hangguk hang!

nawal said...

hahah! weyh, aku hot, aku hot!!!

hahahaaaa!

iema, meh ak belikan ko henpon bru? ko nk jenis ape??

luvly mya said...

ohh..kire i hot setaf jugak la..
aww..sebab i takde pakwe..kih3...

hiro said...

nanti ade la..kalu xde..gue sanggup..hahha

iemaZAIMAH said...

nawal,
gua nak iphonen satu bhai..ahahha!

mya,
ye syg..line2 kite sume HOTstuff syg..sbb kite single..ahaha!

hiro,
lu nk gua ke?boleh..yg pnting lu ad duit..tu mak gua pesan =)