theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Thursday, June 10, 2010

ada tak aku cakap aku budak aries?

time:4.50pm/10 june

mood:hurm??

WANITA API

Wanita api dilahirkan di bawah lambang Aries(21 Mac-20 April), Leo(24 Julai-23 Ogos) dan Sagittarius( 23 November-21 Disember).

*Dilahirkan sebagai pemimpin
-gila kuasa boleh dikira berkepimpinan tak?

*Mempunyai kekuatan diri dan biasanya enggan menerima pendapat orang lain walaupun ianya benar.
-ini namanya tetap pendirian =)

*Seorang yang artistik dan sukar dijangka, tetapi biasanya romantis dan tidak pemalu.
-wa mmg tak tau malu..romantis??kau baca sendiri la ini dan ini

*Mempunyai personaliti suka menguasai dan mendominasi tetapi boleh mengimbangi sifat-sifat ini dengan sikap yang pemurah, mesra dan menunjukkan sifat yang mendalam terhadap sesuatu yang disukainya.
-maaf kepada bakal suami..saya queen control..awak masih nak jadi suami saya?

*Suka berterus terang dan tidak berselindung menyebabkan orang yang dikasihi merasa sedih dan terhiris.
-awak..ye ke?maaf..saya tak suke hipokrit =)

*Jujur dan mahu hubungan peribadi berjalan dengan lancar. Wanita api harus diberikan ruang yang cukup luas untuk menjadikan perhubungan itu terus berkesan.
-ruang yang cukup luas?besar mana lagi ruang yg dia nak ni?

*Tidak keberatan untuk beralih arah jika berasa tertekan.
-ahahahhahahaha!patut lah orang cakap aku tak setia..

found it from a blog...sesiapa yg bukan wanita api,maybe u could refer this site =)

END.

#hiro yuyunk dah bukan yuyunk lagi..sbb dia ad ramai awek..AHAHAHA!

10 comments:

ney said...

wanita api pon ad gak klebihannye kn..sume wanita ad sbnrnye...hee

hiro said...

pehh...elemen api..kira teknik bebola api kacang je la?
aahaha

sob3..dh tak yuyunk ke..ehehe..ok..gua ubah perangai.
tgok la nanti..(muka bersemangat)..ahaha

MFS said...

nasib baek dia cakap wanita api..boleh gak nak fire2

kalau dia letak rentung ke hangus ke terbakar ke..memang caca merba idop..haha :p

nawal said...

waw.. wanita api!! kne crik laki air.. huhu!

luvly mya said...

woot2..panas..kan dah cakap u HOT baby :P

iemaZAIMAH said...

ney,
btul2..huhu..ney yg mne stu?

hiro,
ah kau!perempuan berlambak..aku tak nak =P

iemaZAIMAH said...

mfs,
wa kalis api wo0o0..tase rentung2 ma

iemaZAIMAH said...

nawal,
kne ke?aku taknak...aku nak kau boleh?ahahahaha!

mya,
ye2..i mmg HOT syg!ahahaha!u cool~

princeduyong said...

ooo...wanita api...jgn sampai terbakar diri ye...

iemaZAIMAH said...

tidak2 =)