theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Saturday, April 10, 2010

awak tau tak betapa peritnya saya?

time:2.40am/11april

mood:terusik

kenapa eh?susah nak lupakan org yg kita sayang?perit kan?

kenapa eh?walau apa yg dia buat kite tetap terima dia sbb dah sayang?

kenapa eh?walau kita tau kita tak kan dapat dia tapi kita tetap mengharap secebis harapan?

kenapa eh?bila kita marah dekat dia dgn satu ayat je dia boleh buat kita tersenyum?

kenapa eh?perit sgt bila kita tau yg dia bkn untuk kita?

kenapa eh?harus dia?orang lain tak de ke?

kenapa eh?sbb dia je kite boleh menangis sedih?

kenapa eh?bila dia tak ada walau sehari kite rasa kekosongan?

kenapa ni?kenapa dia?kenapa aku?kenapa?

kau tau tak aku tak suka?kau tau tak aku tak gemar?kau tau tak aku terseksa?

ssh la sbb aku syg kau sgt2..even mulut kau ckp syg tapi aku tak pernah percaya sebab bukti tak pernah ada..

orang lain ckp kau sweet dgn aku..tapi aku rase kau tak ikhlas...kau tau tak aku sedih?sedih sgt..

rien,ima rasa rien betul..orang mcm tu tak boleh jadi kawan..tp rien..kite syg dia la rien..cmne ek rien?tolong kita rien?

mya..kite sedih la mya...nak cite tp mya dh tido..uhuk3

pop,kau je ad waktu2 mcm ni..pop..laki menyusahkan kn?kite les je la pop..tukar status fb kite jom..dgn kau aku lg gembira doe =)

kau tau tak aku rase bodoh sgt sayang kau smpai skrg..entry yg lps tu mst buat kau lg yakin aku tak kan tinggalkan kau kn?

kau,kau ckp kau dh tak suke dia lagi kn?tp kau tau tak aku tau kau masih mengharapkan dia kn?tak payah dalih..aku faham kau sangat2..tp aku tak rasa yg kau faham aku..betul tak?

kau tau tak aku menangis lagi psl kau mlm ni?tp apa kau kisah kan?aku terasa..sumpah aku terasa..dh lame dah aku nak cakap bnd2 ni semua..tp bkn kesan kt kau pun kn?tak pe la..biar aku je yg rase..kau boleh hidup gembira dgn org lain ok..aku kan kawan kau yg terbaik =')

END.

#serius mse ni tgh nges..urgh..aku pms kot..sumpah aku rasa bodoh




12 comments:

lipop92 said...

glrh r nk les gn aku
ak trharu doe cbb ko pilih ak.
tapi an.
jab ak tny afiq klu dy stuju.haha

iema_z said...

babeng kau..haha!sepak kang!

AISHA SAAD said...

eerr??
laki mmg menyusahkan!!
tapi...
kena try slow2 kot!!


tapi kalau dah libat2 org ke2 tuh, ehehe, kalau aku terpaksa angkat kaki!! ASAP.. heee

tapi pikir2 kan betol2 okeh?? chill yea~

iema_z said...

mls dh nk pk ouh..pnt otak wo0 =))

luvly mya said...

alah2 syg oi..nape nie..tamo nanges2 kay..thinking bout boys made us mad. ;) chill ye syg..

White Bird said...

sabar tau.. iema kan budak yang kuat bagai johan! dont give up!

Iskandar Shah said...

adek ley!!
take this as a advice k~
"if i say forget it, i know i'll regret it"
so, jgn putus ase k~
lau ader pluang ngn dier lagi uh, ader k~
dah2.. tak mo sedey2 cam ni..
chill adek iema yg kuat! >_<

annyss said...

zaimah...xmo la pk sgt, juz chill bebeh,,!! haha~~
u'll find someone better then him..huhu
trust me..ade org yg lg trok dr ko taw..huhu
(p/s: xsangke lak aku ade kawan nges smalam...hahaha)

iema_z said...

alorh mya..kite dlu nsht2 org..tp kite pun xkuat la mya

kaut bagaikan johan?adoii...dh x kuat la cik white bird..

alorh abg!ckp senaqng r..cube klu akak tu hlg?sedih x?sedih x?amek kau..hahahahaha!(sila ketawa dgn evil)

iema_z said...

eh2..saing lak eh..haha!anis,kite tau la syg..tp ssh sgt nk hlg..lme sgt kot kwn dgn dye..urgh..i should give up from the 1st place la..sob3

ain amira said...

inilah yg d katekn,,
semakin hari,,semakin syg...
hahak..
b strong k.. :)

iema_z said...

kepala otak arh makin hari makin syg..makin sakit otak aku ad la!