theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Thursday, April 15, 2010

matrikulasi?

time:9.30am/16april

mood:blurr

eyh,sorry...sorry sgt sbb dh lme tak update blog...lama ke?bru stu hari je kn?korg rindu aku eh?

tak de mood la nk update sbnrnye...pagi ni pun just nak bagitau korg je aku dpt matrikulasi kt mana..

Tahniah! Anda telah ditawarkan ke Program Matrikulasi,
Kementerian Pelajaran Malaysia.
Nama: NURZAIMAH BINTI ZULKARNAIN
No Kad Pengenalan: 92040901****
Program Pengajian : PROGRAM SATU TAHUN
Kursus: M001-SAINS
Nama kolej:16-KOLEJ MATRIKULASI JOHOR (KMJ)
Tarikh Mendaftar:10 MEI 2010

mya,mcm entry mya je kn?ahahahahaha!sorry syg...lbey kurg lak..

btw,ini lah dia...aku dpt dkt johor je...mmg berlambak r member kt sana...mcm balik ke sekolah..tp kawan2 aku semua cakap tak nak masuk matriks...

aku tak mintak pun sini..tp dpt gak sini..ish3

lgpun nak tunggu asasi kot...ntah..tgk je r mana2 nnt..

dh la...mls nk fikir...

END.

#aku malas la nk update blog!




8 comments:

a i m i e said...

wehh, kite dapat dkt johor jugak.

iema_z said...

same la gitu!

luvly mya said...

kita tunggu asasi jugak..haha..tak rmi pun denga dpt n9.huu~

iema_z said...

tgu asasi upu!hehehehe

ain amira said...

ahaha...
same3...

iema_z said...

diam kau!ahahahahahahaa!

Nadhirah said...

diera pon dpt matrik johor!
tp x taw nk g ke x
kalau pegi,kite jmpe lah nnty..hahaa~~

iema_z said...

kite xg la syg =)