theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Wednesday, April 21, 2010

sy kenyit mate dekat awak lah ; )


time:12.40pm/22april

mood:LOL!

aku rase tajuk entry ni langsung takde kene mengena dgn isi..tp pedulik la kn..aku rase tajuk tu best!

okeyh2..isi sebenarnye begini,

malam tadi kan...kan...kan...my dearest mummy korek my blog..lepas tu kan..kan..mak tnya,


"siapa idiot kau ni dik?"


boom!tertangkap!ahahahahahhahahaha!sorry la mak..bukan tak nak cakap..just malas je..bnd dh lps la mak..hik3

yg bestnye..korg nak tau tak pe jadi kat aku?kene bebel!yeah..bebel..nak tau kandungan nye?aku bg sikit2 je ok..

  • kau nangis dik sbb dia?
  • bodoh tul kau ni..perempuan kene tgl laki buat ape nak nangis?
  • bahlul betul...kne tgl laki cari la laki lain
  • kau tau tak mak dulu tak nangis pun clash..dia tak nak takpe..mak cari org lain
  • mak siap serah kad kahwin lagi dkt bekas pakwe mak,"nah,dtg la ye"
  • tu la mak dh ckp...kau ni bodoh tau tak nak nangis2 ni
  • bodoh...bahlul...tolol..(kuat2 dia sebut)


see...brutal kan mak aku?ahahahhahahahahahahaha!mcm kene tembak wa cakap lu!serius woi...mak aku sebut kuat2 perkataan tu..ahahahaha!gelak guling2 aku malam td depan tv kne bebel ala2 mafia..mak aku cerita dgn pnuh lagak..tp bila aku tanye psl cerita mak dgn ayah dulu mcm mne,taknak pulak jawab...hak3!malu la tu konon..

SEBENARNYE,mak aku ejek aku...bukan maki2 dengan niat...she just teasing me..korg jgn fikir macam2...ini perli sebenarnye =)

mak,kalau adik tanya ayah,ayah tak nak jawab la mak..tak nak cerita lak..takpe2..adik korek dari pakcu nnt..hahahaha!

adoii..korang jgn tiru perbualan di atas ye...kami mmg begini..bukan nak tunjuk contoh tak baik..tp yelah..adakalanya seseorang itu mmg perlukan ayat yg sebegitu rupa untuk sedar..jadi,aku dh sedar la ni!hahaha!gigit mak kang..nasib baik adik bodoh bab2 tu je..nasib tak bodoh sgt la dlm pelajaran =P

oh ye!oh ye!sy gembira skrg!walau sy takde dia..sy ad org lain...ye..org lain...

siapa?

awak la!

yg tgh baca ini...hehehehehe

tapi...sy ckp betul2 ni..sy gembira la =)

END.

#u,u know what...i happy gile kot u berusaha cari that number..even it small thing,bukan semua org sgup layan silly request like u did for me =)




16 comments:

luvly mya said...

who are u?haha..may ima memang..mak kita ade gak cakap bab2 tu ngn kita..but not that brutal la..die mcm kias2 je..wakaka..kem slm mak ;)

cikwanik said...

wah.. sempoi ah mak die..

tp betulla.. toksah nangis pasal laki..

ada yg lagi baik tuk kita.. jgn nangis2 lagi len kali

iema_z said...

#mya...mak kite mmg brutal la syg...tgk r anak dye..ahahahah!btw,u itu rahsia lg la syg =P

#cikwanik...kite dh xnges dh akak!akk cpt2 sembuh ok =)

Ibrahim Jamaluddin said...

hahahahaha

ain amira said...

haha..
mak kau mmg brutal..
tabik la..
hee~

Mario said...

wahaha...pada muka...ekeke<===gurau jgk weh

iema_z said...

kau bru tau ke ain?ahahaha!

elelelele...xheran la encikMARIO!

si karut said...

mak i pown slalu gak camtu.. kadang2 ayat brutal2 xpenah dengar pown ade.. tp pk2 balik sempai gak org2 dulu kan??

Eqah Zaque Billetdoux said...

aku tak kenal sapa ko sorie. hahaks.

zahidah said...

Hee best dapat mak sporting! Kte pun x kesah nk share story dgn mak kte. ;)

Berd said...

kesian kat ko.
haha

Nadhirah said...

brutal nye mak dye.eheheee~~

iema_z said...

si karut,
mak kite rocks r! =P

billet,
ko jht doe..

zahidah,
share cite dgn mak mmg best kn?hehe

iema_z said...

diam ah ko berd..

mak kite mmg cmtu dira =)

nawal said...

adoi... kantoi ngan mak.. nseb bek mak lepak je..

hehe..mak ko mmg brutal! best!

iema_z said...

taw xpe..ahaahha