theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Wednesday, April 28, 2010

hai hai hai =D

time:2.15pm/29april

mood:lalalalalala~

dah lama blog ni aku tak letak lagu kan??kn??korg nak dgr lagu tak?

td aku nak download lagu..tp aku jumpe bnd lain..ehehehehe..

stkt letak satu lagu je tak syok!so,aku dpt playlist dan aku letak lagu banyak2 bg taik telinga korg cair dgr lagu lame2..hehe..jijik sikit la =P

playlist ad di sidebar..entitle 'mari dengar =)'

aku nak korg dgr la tu..

korg nak jugak playlist mcm ni?

1st-korg pergi kat http://www.actionext.com/
2nd-pilih la lagu yg korg nak and add the song into your playlist
3rd-pilih size yg sesuai untuk blog anda
4th-selepas berpuas hati klik save playlist
5th-enjoy!

so...ini sy punye =)


Create PlaylistPop-out playerDownload music and ringtones


END.

#kalau nak aku tambah lagu,boleh tinggalkan komen ok =)

8 comments:

Berd said...

sah-sah banyak lagi belah jepon korea.


ceh!

luvly mya said...

muahaha..ni nak lepak lelama.takyah susah2.haha

iema_z said...

xde lgu jepun korea ok berd

iema_z said...

lepak la lelame mye..kite xksh..hehe

Eqah Zaque Billetdoux said...

wewit. banyak pulak lagu kegemaran aku tuh. hihi

iema_z said...

bgus2..aku mmg sehati sejiwa dgn kau..ahahah!

khaliesah said...

byk gile!
haha!

iema_z said...

ahahahah!sbb suke la syg oi =)