theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Sunday, April 18, 2010

semangat terbang melayang

time:3.30am/19april

mood:clueless

i read this just now...siapa2 yg dpt matrikulasi boleh la klik okeyh..

itu link for bahan matrikulasi...

aku dah baca dan aku rase mcm tak berapa best kot..ahahaha!sumpah aku memilih..adoii

tak de mood la...otak dh beku...bodoh sekejap kot...mcm mana nak smbung belajar ni?

nak masuk ke matrikulasi?rasa mcm tak tergerak hati nak ke sana...serius cakap..mcm takde hati nak masuk matrikulasi...mcm mane ye?

lgpun,mlm ni mcm tak semangat sikit...semangat dah lari marathon...aku lak gemok sangat...tak terkejar semangat yg laju tu....aish...diet ah!(eleh...warm2 chicken sh*t)

korg....korg...korg...aku nk tnye ni...


what's differ like,love and lust????

jawab k...seikhlas hati....

END.

#sy rse sy rndu kt seseorang...awk rse sy rndu spe ye?

5 comments:

Iman said...

like = suka
love = cinta/sayang
lust = suka tengok dia sebab dia handsome.

haha ;)

luvly mya said...

saya rasa awk rindu kat saya la..ekeke ;)

iema_z said...

hahahaha!great la iman..

kite mmg rndu awk la mya syg =P

Ibrahim Jamaluddin said...

lust is a desire of having sexual intimacy..it is considered as one of the 7 deadly sins based on the Christian cultures.
love is an emotion towards someone that related to sense of affection and attachments..it also can define the generic pleasure such as ( I love to play basketball)it also shows a devotion towards it..not much sexual interest compared to lust..
(makmok sruh aq copy dr post kt profile dye)

iema_z said...

ahahahahhahahaha!

sbb i like this answer la weyh!