theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Monday, April 5, 2010

lazy itu malas,malas itu aku

time:4.15pm/5 april

mood:malas la malas..xphm bahase ke?

weyh!aku tgh malas!malas nk update blog!(tp update gak)malas nak.....ape ntah lagi..tp mmg rase malas la..ntah bile ntah aku rajin..takde kot..aish

dh tak berkabung...sekejap je sedih..haha!tp efeknye kuat kot...hari tu mampus mber baik sndr pun aku tak layan..sory lipop..aku syg kau..haha!

hari ni entry agak berterabur sbb aku bercadang mengeluarkan slogan,"aku punye suke la!"

merepek je ok hari ini =)

serabut tak bace?ye?ok..bagus..tu yg aku nak..sbb aku pun tgh serabut..ish3

rase nak sepak aku?silekan...tp kalau aku terajang jgn mrh ye =)

weyh2,aku nk mengadu jap..korg pnh tak hari2 korg msg org tu,tp org tu ckp korg sombong?ad tak?padahal hari2 korg msg dye,jage dye and everything...then dye ckp korg smbong?ad rase mcm kene tusuk sembilu tak?eh!tak2,kene tusuk pisau tak?sembilu tak sakit sangat kot..ade rasa mcm sampah tak?plastik bag ke?ad kan?kan?

camtu la aku rase bile dye ckp cmtu kt aku..

weyh,aku jge kau dh lme tau!reti tak menghargai sikit?sepak kang saje je tau tak!emosi tul aku...dh byk kali tau kau wat aku cmni..kau pikir aku hari2 ad utk kau,kau boleh wat ape2 je la?kepala otak kau la!

msg yg paling menyakitkan hati tu aku simpan lg taw tak!kau pikir aku gile2 leh la kau men ckp je kn?kepala otak kau la!pndai tp bodoh..tu la kau..mmg pndai nk mampus tp bodoh..sedar diri sikit boleh?sakit hati tau tak?g la suh cik TIADA BERNAMA tu jage kau smpi mati..ad kawan tp tak reti jage kwn..ptut la takde kawan..kalau aku tegur mst kau tak nak terima kan?fine..aku harap gile kau bace semua ni..

dh r..lps ni aku nk biarkan kau mampus..tu pun kalau sampai hati la..aku syg kau tau tak,bodoh?

END.

#mak,adik tak nak kawin dgn dia...menantu mak bukan dia lagi

16 comments:

cenderajiwa said...

malas plak rasa nya bila baca entri nie..malas nk masak.. :P

iema_z said...

hahahahahaha!kne masak ouh..nnt lapo =P

Iskandar Shah said...

mmg sakit ati ngn orng cmtu... bukan kene tusuk ngn pisau.. tapi cam kene sule pon ader gak! wakakakakak~

iema_z said...

eiiiiii!!!melampau!

Eqah Zaque Billetdoux said...

nanti ko balas lah ngan dia..

iema_z said...

balas ape?

nawal said...

emo kot org tu...

de prob rumah tangga kot...

iema_z said...

spe nawal?

nawal said...

alaa..org yg wat ko sket ati tu..

luvly mya said...

sabo je syg..mcm tak dihargai pulak eyh.haha..anyway.. jgnla malas2 update..muahaha

iema_z said...

nawal..org tu perangai mmg nk kene tampo sikit

iema_z said...

alorh..emosi melanda la syg..jd tgl jap blog ni..hehe..sory lme xjenguk mya =)

arareraireirie said...

lain macam je bunyi nih?
:P

iema_z said...

mmg lain pun..awat?jeles ka?hahahaha!

ain amira said...

wawawa.. sdey tol..
aku pn pnah rse beb..
hak3..
2 la manusia.. da ade kwn yg jge x reti brsyukur...

iema_z said...

kn?kn?kite je baik kn ain..syg kau!hehe =)