theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Sunday, March 7, 2010

awak tau apa itu reactionless?

time:5.45pm/7 mac

mood:responseless

kau tau apa tu reactionless?ad jawapan tak untuk aku?dalam kepala aku tiada jawapan sbb aku REACTIONLESS di kala ini..wah2..skema sungguh bahasaku..

tiba-tiba jadi reactionless ek?kenapa ye?

sini aku nak cerita..malam tadi gua sms sama satu nombor..gua taip elok2.susun perkataan baik punya..ye r..ayat mesti power beb..

dan jawapan yg aku terima,

RM0.20 PLKN:Maaf! 920409****** tidak terpilih untuk menyertai PLKN SIRI 8/2010. Terima kasih

baik punya reply..haha!terkedu gua..dan gua reactionless..haha!gedik ah kau zaimah!

takde lah..aku pun tak tau nk cakap gembira ke sedih ke apa..sbb aku rasa biasa2 je kot..tak dapat bagus,kalau dapat pun ok la kot..kot la..haha!

ok..tu je laporan utk hari ni..till then..tunggu gua k..mlm nnt gua update lg..

END.

#plkn?????terngiang-ngiang perkataan tu kt telinga..

6 comments:

nawal said...

owsebaya rupenye..!

sayaBerd said...

bersyukur la xdpt.
xbest bnda tu

luvly mya said...

haha..
slalu dak SBP just dpt 1st call je kan..

iema_z said...

ye nawal..kite sebaya =)

eh berd?ok

rasenye la kot mya..yeah..sbpians r0cks!haha!

Yatre Hayati said...

la..i nak sgt dapat plkn..tapi same a...tak dapat juge..

iema_z said...

xpe..mybe xde rezeki..