theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Wednesday, March 3, 2010

special delivery~

time:7.00am/4 mac

mood:morning!

entry ni khas utk korg yg mintak nak tgk ap aku masak smlm


ayam masak hijau..nama je lebih..aku pun tertipu akan buku itu..ayam ni macam ayam masak lemak cili api je..bnd yg aku dh tau..igtkn special bnor..aish..


yg ni sup cendawan..yg akhirnya jd sup campur..sbb aku masukkan carrot ngan kentang..haha!suka2 aku je kan..


#walaubagaimanapun,aku istiharkan masakan smlm kurang berjaya..sbb aku makan sikit je..masak ikut buku ni tak berapa nak sedap la..so,after this aku tak kan masak masakan havoc2 tanpa mak..hehe..kalau ad mak nnt mak yg tukang rase..lebih selamat mcm tu..

#pesanan khas utk mr blacklist..weyh,kau..kau tak percaya aku boleh masak eh?smpi hati kau eh..dh r wat aku merajuk..ni nk ckp aku tak reti masak lak..sini r dtg rumah..aku masak byk2 bg kau kenyang smpai mati..

4 comments:

ain amira said...

ahah..
rse dye mmg cam ayam msk lemak cili api ke??
aku pn trtipu da..

iema_z said...

haha!

Ibrahim Jamaluddin said...

sdp!!

iema_z said...

bkn kau rase pun..haha!