theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Thursday, March 25, 2010

let's share some laugh!or maybe should i call love?

time:5.30pm/25mac

mood:hik3

hari tu saya basuh baju..bile dh siap sy tgk mesin basuh itu kelip-kelip tidak henti-henti..knp ya?saya buka penutupnya..sy tgk baju masih basah..alah..tak perah ke mesin ni?

saya tukar setting mesin basuh..tit t0t tit t0t bunyi dia..sy basuh sekali lagi..bile dh bunyik,eh2?kelip2 lg..sy bukak penutup lagi..bsh lg la!sy mula panas hati..ni mesin baru tak kan dah rosak kot?sy mula garu kepala..adoii

sy mencuba lagi sehingga 4-5 kali..tak putus asa sy ni bukan?tibe2 ayah balik..lalu sy bilang sama ayah,"ayah,mesin basuh xmau perah baju"

ayah cakap cube tgk betul2..sy mule meneliti dan memerhati...oh!paip buang air tak diturunkan..hmm..bodoh kan sy?

haha!ok..tu bkn bnd sbnr aku nak cerita ptg ni..even it's a true story..gelak la..aku tak kisah =)

a few days before my make-up thinggy dh smpai!jgn pelik ye..sy beli via catalogue..tru avon je..sy tak pakai make-up mahal mcm awak =)

i heart make-up thinggy so much!tp tak selalu pakai pun..sbb BAZIR MASA!serius ni aku cakap..kau bayangkan la nak siap je makan masa berjam-jam..so selalunye aku simpan je semua ni..buat koleksi..haha!

tp aku suka solekkan org!betul..syira syg,kau mangsa aku dulu kn?haha!

post kali bosan sikit..sorry =)

perfume,blusher,eyeshadow n eyeliner..oh ya!a watch as a gift =)

END.

#nak jadi mak andam la..haha!

5 comments:

Ibrahim Jamaluddin said...

maaf..sy x pki mkeup....

p/s:moral of the day..."oh!paip buang air tak diturunkan"..
hahahaha

cikwanik said...

haha.. ok lagi ni dr x bukak paip

Iskandar Shah said...

peh make up!!! melampau! hahaha~

Billet-DOux said...

ak skong cita2 murnimu. hihi

iema_z said...

ayem,today is urs,but 2morow will never be da same!bluekk!

cik wanik =P

sebuk ah abg

billet,thx ouh makcik!