theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Tuesday, March 2, 2010

semangat!semangat!

time:9.40am/3 mac

mood:semangat membara

yeah2!saya semangat hari ni..hehe

ha?ape dia?kau rase aku gedik nak merajuk2 kt entry sblum ni?eh?kau pergi cermin muka kau boleh?gedik2 aku pun aku tak kutuk org ye..sila ke tepi dan tutup mulut anda..terima kasih =)

ok2..pengembaraan sebenar bermula..aku semangat gila ni!nak masak2 hari ni..nak tolong?hehe..mst tak nk kan?eleh..aku tau la kau nk masak nasi pun terkial2 lagi kn..hik3..gurau2 je =P

semalam mak pegi giant..beli mcm2..seronok2..ad sayur ad ikan ad udang..ish..dh mcm isteri org je aku ni kan?tak ape la..aku bangga aku boleh memasak..kau boleh?=P

pagi2 td lagi aku dh selak2 majalah rasa..alah..majalah resepi tu..kalau tak tau jgk nnt kau cari sndr kat kedai k =)

jumpe resipi ayam masak hijau dgn sup cendawan..excited!sbb bahan2 semuanya ad..mak baru beli smlm..eii..hyper gile aku hari ni!nak masak...nak masak..ok2..sila abaikan ke'hyper'an aku ni..aku mmg suka memasak..

aku suke masak sbb klu aku masak nanti mak mkn byk sikit..aku risau ouh,mak aku mkn sikit je..mcm smlm la..mak beli nasi bungkus utk lunch,dia mkn suku je..yg lain tak habis..sbb tu aku rajin masak..nak mak aku mkn byk dan sihat!=)

sekali lagi aku ulang,menu hari ni ayam masak hijau dengan sup cendawan..nyum3

korg nk tgk ke gmbrnya kalau dh siap?kalau korg nk tgk baru aku upload gmbr tu..aku tak pernah lagi upload gmbr masakan sbb blog ini bukan blog masakan =)

tell me if u wanna see it ok?i'll upload it for u..yup,especially for u =))

kesimpulannya,
-love co0king,love co0king..

15 comments:

luvly mya said...

ayam masak hijau?masak ape tue..upload la..ley gak nak tengok rupa ayam masak hijau...ahaha..=)

iema_z said...

ntah la..xtaw apsal name dye cmtu..bahan dye bese je padahal..hehe

Mario said...

mcm berd jgk tau masak eh...ekeke

mcm tak logik pulak berd tau masak ek...ekeke

iema_z said...

eiiiii...tu dye copy paste org punye la..men tipu tu..

Yatre Hayati said...

macam sedap jer ayam masak ijau!!!

iema_z said...

haha!name merepek je..

Billet-DOux said...

uploadlah ayam masak ijau, pastu share rsipi dia.. huhu. mana tau ada cat faber castell tak.. ehehe

kejam plak ak arie ne.. takperlah magi aku dah kembang.. ehehe

iema_z said...

haha!siot kau..

ramlah ram said...

slalu dgr ayam masak merah je. masak ijau pon ade rupenye..huhuu

iema_z said...

ntah la..hehe..

ain amira said...

ahah!
nk tgk! nk tgk!
upload nnt ye..
ayam msk hijau???
x pnah ku dgr.

iema_z said...

ntah la ain..aku pun xtaw

Ibrahim Jamaluddin said...

hahaha...aym msk hjau..
mne gmbrnye?
nk tgok

sayaBerd said...

wakaka
ko pndai masak ke?
xkan lah kamu
wakaka

iema_z said...

xcye dh..