theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Sunday, March 7, 2010

cinta hati baru!sy ada,awk ad?

time:1.30am/8 mac

mood:in the air!

eiii...nak menggedik selepas gelora..boleh?diizinkan tak?hehehehehehehe..gedik2..aww =P

td aku baru menitiskan air mata (dalam fikiran je la) kerana rumahku tiada air..sob3..kecewa hell!esok nk mandi mcm mana?euww...busuk2..tak nak!!!!!!!!

ok2..berbalik pd tajuk..ermm...dkt sblh kiri ni dulu ada gmbr kn?alah..gmbr lelaki hensem tu..nama dia kibum..sy kenal dia,tp dia tak kenal saya..romantik kn kami?haktuih..haha!

dia cinta hati aku dulu..aku ulang..DULU!ok?skrg aku nak tukar..hero baru aku adalah hero lama sblum kibum..sbb aku pilih dia semula ialah kibum terlalu ramai peminat..aku jeles nak mati..haha!sbb lain kerana kibum sdh tua..umur dia 23..hero baru ni lhr 1991..aku 1992..ok la kan..tak lah jauh sgt jarak umur kami berdua..haha!

korg kenal c.n.blue?korg knl drummer dia?yg hot meletup vavavo0 tu?knl tak?sini aku nk knlkn..ehehehehe..



Name: Kang Min Hyuk
Position: Drummer
Blood Type: A
Birthdate: 1991/06/28
Height Weight: 184cm 60kg
Hobby: Soccer, Basketball
Specialty: Flute
Attraction: Smiling eyes
Family: Parents + older sister
Favorite food: Fruits

teruja aku dgn dia!excited hell!hehe..td baru google gmbr2 terbaru dia..hehe..byk2..seronoknya!

korg ada tgk music video c.n.blue tak?lagu 'i'm a loner'?tgk la..tgk la..min hyuk oppa lo0ks so sweet in it!aww!tergoda aku!haha!gedik hell la aku mlm ni..

nk tgk gmbr cinta hati aku lg?
.
.
.
.
.
.
.


nah!

isn't he's hot handling his instrument??*melting*


i love him as his hair lo0ks as same as mine...except the colour ..sy xdye rmbut ok..

auww!he's hot even he's laughing out loud!

dia cinta hati saya skrg ini ok..jgn curi dia dari saya..nnt saya saman awak...sila takut..haha!



dulu ini kibum saya..skg tidak lagi..awak nak?ambil la..hehe


jadi..cinta hati baru!saya ada,awak ada??hehe =))

END.

#kenapa dia harus kacak dan muda?aku TERgoda!ahakz~

10 comments:

nadhirah said...

he's hot.
xpe2,saye xkan usik.hahaha~~


love their song.
i'm a loner.besh!
kan kan..?ngEe~~

iema_z said...

yup!totally!

Billet-DOux said...

huk2.. terbatuk gue.. hehe.. ak pun tak nak kaco.. amik lah amik lah.. ehehe..

zahidah said...

SMILING EYES! :)
comel comel.

iema_z said...

go0d choice billet!haha!

iema_z said...

comel kn zahidah?mcm kyuhyun kau jgk..hehe

zaizax said...

cehh, xbole blah lgsung! igtkan hero mane..adoshhh dorang upenya..

iema_z said...

ehehe..

Iskandar Shah said...

wateva!

iema_z said...

sebuk!