theOWNER

My photo
johor, Malaysia
iman mau kasi tinggi,kalau boleh nak kalahkan ustak

status semasa

sedang menikmati 'syurga' sebelum jatuh ke bumi.wee~

Wednesday, March 10, 2010

syabas!tahniah!

time:4.20pm/10 mac

mood:dgr lagu kuat2

ye2..syabas dan tahniah kpd diri sndr..dah tau duduk rumah sorg2 yg kau gtl g bace cerita seram byk2 buat apa?kan dh seram....aish..

penakut rupenye aku ni..haha!siang2 pun meremang gak bulu roma..tmbh2 aku sorg2 kt rumah...eiiii..tibe2 teringin nak adik pulak..haha!gedik tul..

bace je tak kisah lagi..tp kalau ade imej2 tu..mcm terus masuk dlm otak gitu..ish..skg tak terasa la..tp tnggu la mlm nnt..korg tau tak imej tu lebih berkesan dr tulisan?dan bunyik lebih berkesan dr imej?ok..jgn buat...nnt lari follower korg..sbb takut nak bukak blog korg..

aku lyn cerita2 mcm tu..tp tak de la smpi nak tgk segala imej2 pelbagai..tak nak lah..dr tgk imej tu baik aku lyn korea..kn?kn?hehe

nak bukak youtube!nak tgk mv 'i'm a loner' lagi..hehehe...


min hyuk oppa!saranghae!

END.

#mari kite meng'hyper'kan diri =))

6 comments:

Billet-DOux said...

huhu.. post org tgah tunggu result.. hik2.

iema_z said...

haha!

zai said...

dah tahuu takot dok layan cite seram lg, nak layan cite seram pon lyn la ramei2

iema_z said...

ehehe...

jan said...

la..da taw tkot npe tgk?kalo sy,tobat xtgk..hahahahaha

iema_z said...

ehehehe..bese la..degil..